آهنگهای پیشنهادی برای کاور (بازخوانی)

آهنگ های پیشنهادی ( بیشتر برای آقایان ) هرچند که خانم ها هم با ترانسپوز میتوانند این قطعات را بخوانند .

1. Let It Be — The Beatles

در رقابت برای محبوب ترین آهنگ بیتلز در تمام دوران، “Let It Be” یکی از محبوب ترین آهنگ های مردم است. آواز خواندن آسان و سرگرم کننده است، برای یک تنور با هر توانایی خوانندگی مناسب است. با یکی از شناخته‌شده‌ترین آهنگ‌های تاریخ موسیقی شروع می‌شود: «وقتی خودم را در مواقع مشکل می‌بینم، مادر مریم به سراغم می‌آید».

بیتلز - آموزش خوانندگی

2. Time In A Bottle — Jim Croce

جیم کروچه برای اجراهای تنور مورد علاقه است. «زمان در یک بطری» یکی از بزرگترین موفقیت‌های حرفه‌ای او بود و در جلدها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بی‌شماری به نمایش درآمده است. محبوبیت همیشگی آن باعث شده است تا بیش از نیم قرن پس از انتشارش همچنان به شهرت خود ادامه دهد.

Time In A Bottle — Jim Croce

3. Good Riddance (Time Of Your Life) — Green Day

تعداد کمی از گروه ها بهتر از گرین دی صحنه ایمو/پانک اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 را نشان می دهند. این یکی دیگر از موارد مورد علاقه جمعیت است. در سال 2015، مجله رولینگ استون آن را در لیست 20 بهترین آهنگ فارغ التحصیلی خود در 20 سال گذشته قرار داد – اما شما می توانید آن را برای هر مناسبتی بخوانید.

Good Riddance (Time Of Your Life) — Green Day

4. Somebody To Love — Queen

آیا واقعاً می خواهید دامنه صوتی خود را نشان دهید؟ صدای فردی مرکوری در سال 1976 “Somebody To Love” در بهترین حالت خود بود. اما اگرچه هد ویس و فالستو در پایان شدیدتر می شود، بیشتر آهنگ به راحتی در محدوده تنور معمولی قرار می گیرد و خواندن آن را (بیشتر)ممکن می کند.

queen آموزش خوانندگی

5. Livin’ On A Prayer — Bon Jovi

تقریباً همه آهنگ محبوب “Livin’ On A Prayer” را می شناسند. اگر دلیلی برای ماندگاری آهنگ می‌خواهید، فقط به تعداد میم‌هایی که از آن الهام گرفته است نگاهی بیندازید (معمولاً یک بازی احمقانه با کلمات گروه کر). این چیزی است که Bon Jovi در سال 1986 نمی توانست پیش بینی کند.

Bon Jovi

6. Let’s Stay Together — Al Green

ضربه سال 1972 آل گرین به طور مسری است و آن را به یک کلاسیک برای شب کارائوکه و بازخوانی آهنگ کاور تبدیل می کند. تعجب نکنید اگر متوجه شدید که در حال رقصیدن هستید، چه روی صحنه باشید و چه فقط در بین تماشاگران. برخی از آهنگ ها آنقدر سرگرم کننده هستند که نمی توان در برابر آن مقاومت کرد.

خوانندگی و رقص

7. I’m Yours — Jason Mraz

در سال 2008، ما اعتراف خواهیم کرد که این آهنگ جیسون مراز کمی بیش از حد پخش شده بود. اما فهمیدن اینکه چرا اینقدر محبوب بود دشوار نیست. صدای ملایم خواننده و بازی پیچیده کلمات، آهنگی را ایجاد می کند که کاملاً سرگرم کننده است. همچنین آواز خواندن کار سختی نیست – ممکن است به خاطر اشعار سریع زبانتان را تنگ کند!

I’m Yours — Jason Mraz

8. No Scrubs — TLC

«بدون اسکراب» در سال 1999 منتشر شد، اما امروز هم به همان اندازه جذاب است. بله، این آهنگ در ابتدا توسط یک خواننده زن اجرا شده است، اما کاملاً مناسب صدای تنور است. ما به طور خودکار عاشق مردی خواهیم شد که جرات کند روی صحنه کارائوکه بلند شود و این آهنگ را بخواند.

Tlc-noscubs

9. We Are The Champions — Queen

خوب، ما قرار نیست وانمود کنیم که این یکی آسان است. فردی مرکوری واقعاً خوانندگی خاص و پر قدرت خود را در «ما قهرمانان هستیم» به نمایش گذاشت. اگر بتوانید این آهنگ چالش برانگیز را مدیریت کنید، قدرت بیشتری نصیب شما خواهد شد! ما فقط برای تلاش به شما اعتبار می دهیم.

We Are The Champions — Queen

10. Someone Like You — Adele

صدای غنی و عمیق ادل خواننده بریتانیایی در جایی بین آلتو و تنور قرار می گیرد. این بدان معناست که بیشتر آهنگ های او را می توان به راحتی توسط تنورها خواند. “کسی مثل تو” یکی از اولین موفقیت های بزرگ او بود و تقریباً یک دهه بعد هنوز هم به همان اندازه خوب است.

Someone-Like-You-Adele

11. Fields Of Gold — Sting

آهنگ عاشقانه غمگین استینگ یک آهنگ ساده و زیبا است. این برای هر مناسبتی و برای بازخوانی – تمرین آواز و کاور عالی است.

بازخوانی کاور استینگ

12. Karma Chameleon — Culture Club

مردم ممکن است با ورس ها آشنا نباشند، اما تقریباً همه آهنگ‌های ساده این آهنگ 1983 را می‌شناسند. به اجرای آوازی شدید نیاز ندارد، فقط به اجرای شاد و توانایی بسیار سریع آواز خواندن نیاز دارد.

بازخوانی آهنگ شاد

13. Fast Car — Tracy Chapman

آهنگ تریسی چپمن “Fast Car” بارها کاور و بازخوانی شده است، و این یک انتخاب محبوب برای کارائوکه و حتی تمرین کلاسی است. اشعار احساسی یا ملودی ملایم و آسان آن را مقصر بدانید، اما به نظر می رسد آهنگی است که تقریباً هر کسی می تواند آن را بخواند. با وجود موضوع غم انگیز، این آهنگ به طرز شگفت انگیزی جذاب است.

Fast Car — Tracy Chapman

14. Thinking Out Loud — Ed Sheeran

از زمانی که اد شیران در سال 2014 منتشر شد، “Thinking Out Loud” به یکی از محبوب ترین آهنگ های عروسی دهه تبدیل شد. اما برای بازخوانی این تصنیف عاشقانه لازم نیست منتظر مراسم باشید. همچنین برای یکبازخوانی زیبا اگر که به دنبال آهنگ ساده ای هستید عالی است.

Ed Sheeran

15. Stay With Me — Sam Smith

سم اسمیت به خاطر گستره وسیع آوازی اش شناخته شده است و “Stay With Me” چالشی را درکورس اهنگ ارائه می دهد. اما خواندن اکثریت قریب به اتفاق آهنگ برای هر کسی که صدای تنور دارد آسان است. با این حال، بایدروی جمله بندی و فریزینگ به خوبی کار کنید.

16. Live And Let Die — Paul McCartney And Wings

“Live And Let Die” یکی از بزرگترین موفقیت های پل مک کارتنی به عنوان یک هنرمند انفرادی، پس از فروپاشی گروه بیتلز در سال 1970 بود. این آهنگ در فیلم جیمز باند به همین نام پخش شد. این یکی از معروف ترین آهنگ های باند در تمام دوران است که آن را برای یک جمعیت عالی می کند.

پل مک کارتنی خوانندگی

17. Bridge Over Troubled Water — Simon & Garfunkel

«پل بر فراز آب آشفته» در اصل توسط Simon & Garfunkel ساخته شد، اما از آن زمان تاکنون بارهاکاور و بازخوانی شده است. اگر نمی‌توانید صدای فالستوی سایمون را درکوراس تکرار کنید، نگران نباشید – این آهنگ در یک رجیستر پایین‌تر هم زیبا به نظر می رسد و قابل اجراست

بازخوانی سیمون و گرفانکل

18. Hey Jude — The Beatles

از نظر بسیاری آهنگ «هی جود» یکی دیگر از آهنگ های برتر بیتلز در تمام دوران است. تعداد کمی از مردم هستند که این آهنگ را نشنیده باشند و آن را برای اجراهای آماتور، کنسرت ها و شب های کارائوکه و یا کاور مورد علاقه قرار ندهند.چرا که این همان آهنگی است که جمعیت را به خواندن با شما همراه می کند.

بیتلز

19. She’s Always A Woman — Billy Joel

بیلی جوئل این آهنگ عاشقانه را برای همسر اولش نوشته است. اگرچه آنها بعداً طلاق گرفتند، این آهنگ همچنان یک آهنگ عاشقانه کلاسیک است. فرقی نمی‌کند برای فرد خاصی اجرا می‌کنید یا فقط از خواند ن آن لذت می‌برید، این یک آهنگ عالی برای خوانندگان تنور است که واقعاً می‌تواند احساسات را به نمایش بگذارد.

billy-joel

20. Billie Jean — Michael Jackson

مایکل جکسون آهنگ های بسیار زیبا و پر تکنیکی برای خوانندگی و بازخوانی دارد. اما وقتی نوبت به انتخاب یک آهنگ عالی برای کارائوکه و اجرا می‌رسد، تعداد کمی از آن‌ها «Billie Jean» را شکست می‌دهند. این آهنگ خاطره انگیز شاد و مفرح است و نیازی نیست به فالستوی معروف جکسون نفوذ کنید.

billie-jean-jackson

21. Can You Feel The Love Tonight — Elton John

اگر می‌خواهیدیک کاور به سبک کلاسیک التون جان بخوانید، این موفقیت دهه 1990 یک انتخاب عالی است. هر کسی که در دهه 1980 یا 1990 کودک بود، احتمالاً همه کلمات ترانه را می داند و دلیل خوبی هم دارد. این کارتون در زمان اکران برنده جوایز زیادی شد و شیر شاه را به یکی از مشهورترین دیزنی در تمام دوران تبدیل کرد.

lion king music

22. Don’t Look Back In Anger — Oasis

«در خشم به پشت سر نگاه نکن» اثر غم انگیز و فلسفی Oasis محصول سال 1996 است. به نظر می‌رسد که اشعار در راز پنهان شده‌اند، اما مضامین بخشش و مرگ را لمس می‌کنند. اگر برایتان مشکلی نیست که قطعات فلسفی بخوانید، این یک انتخاب عالی برای صدای خوانندگان تنور است.

oasis

23. Feeling Good — Nina Simone

“احساس خوب” نینا سیمون در ابتدا در سال 1965 منتشر شد. از آن زمان تاکنون بارها توسط خوانندگانی از سبک های مختلف آوازی کاور و بازخوانی شده است. همانطور که مایکل بابله با کاور خود ثابت کرد این آهنگ جزی برای یک صدای تنور غنی مناسب است. پیشنهاد میکنم حتما اجرای muse از این آهنگ را هم بشنوید و اگر به خواندن تکنیک فالستو تسلط دارید کاور کنید.

nina simone

24. All Of Me — John Legend

آهنگ All Of Me جان لجند به عنوان آهنگی عاشقانه برای همسرش کریسی تیگن نوشته شد. این آهنگ ترانه زیبا و ملودی پر تحریری دارد و در محدوده تنور باقی می ماند. جایی که آواز ممکن است برای برخی چالش برانگیز باشدقسمت بریج و تحریر ها یا ریف اند رانزهای R&B است!

blank

 

سبک های موسیقی

 لیست پیشنهادی دیگری بر اساس سبک ها ارائه می دهیم :

1. کلاسیک راک (Classic Rock)
– The Beatles: “Hey Jude”
– Led Zeppelin: “Stairway to Heaven”
– The Rolling Stones: “Satisfaction”
– Pink Floyd: “Comfortably Numb”
– Queen: “Bohemian Rhapsody”

2. هارد راک (Hard Rock)
– AC/DC: “Back in Black”
– Deep Purple: “Smoke on the Water”
– Aerosmith: “Dream On”
– Guns N’ Roses: “Sweet Child o’ Mine”
– Van Halen: “Jump”

3. پانک راک (Punk Rock)
– The Ramones: “Blitzkrieg Bop”
– The Clash: “London Calling”
– Sex Pistols: “Anarchy in the UK”
– Green Day: “Basket Case”
– The Offspring: “Self Esteem”

4. متال (Metal)
– Black Sabbath: “Paranoid”
– Metallica: “Enter Sandman”
– Iron Maiden: “The Number of the Beast”
– Megadeth: “Symphony of Destruction”
– Judas Priest: “Breaking the Law”

5. گرانج (Grunge)
– Nirvana: “Smells Like Teen Spirit”
– Pearl Jam: “Alive”
– Soundgarden: “Black Hole Sun”
– Alice in Chains: “Man in the Box”
– Stone Temple Pilots: “Plush”

سبک موسیقی پاپ

6. الترناتیو راک (Alternative Rock)
– R.E.M.: “Losing My Religion”
– Radiohead: “Creep”
– Red Hot Chili Peppers: “Under the Bridge”
– Foo Fighters: “Everlong”
– The Smashing Pumpkins: “1979”

7. پروگرسیو راک (Progressive Rock)
– Pink Floyd: “Wish You Were Here”
– Yes: “Roundabout”
– Genesis: “The Lamb Lies Down on Broadway”
– King Crimson: “21st Century Schizoid Man”
– Rush: “Tom Sawyer”

8. اندی راک (Indie Rock)
– The Strokes: “Last Nite”
– Arctic Monkeys: “Do I Wanna Know?”
– Vampire Weekend: “A-Punk”
– The White Stripes: “Seven Nation Army”
– Tame Impala: “The Less I Know The Better”

9. فانک راک (Funk Rock)
– Red Hot Chili Peppers: “Give It Away”
– Sly and the Family Stone: “Thank You (Falettinme Be Mice Elf Agin)”
– Living Colour: “Cult of Personality”
– Fishbone: “Everyday Sunshine”
– Rage Against the Machine: “Killing in the Name”

10. گلم راک (Glam Rock)
– David Bowie: “Ziggy Stardust”
– T. Rex: “Bang a Gong (Get It On)”
– Alice Cooper: “School’s Out”
– KISS: “Rock and Roll All Nite”
– Mötley Crüe: “Dr. Feelgood”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×