پخش غیر رقابتی وکال کانتست اختتامیه- گروه مشکی

پخش غیر رقابتی وکال کانتست -اختتامیه و اجراهای گروه مشکی : گروه مشکی گروهی است ، خارج از قید و بند رقابت .این گروه در مسابقه ی وکال کانتست میهمان هستند .
امشب اجراهای ترانه ، سهند ( از هنرجویان قدیمی که در حال حاضر ساکن ایران نیستند) و بازیار (هنرجویی که در دوره ی قبلی وکال کانتست خوش درخشیده ) را خواهیم دید . همچنین اجرای گروهی ای از تعدادی از هنرجویان امسال وکال کانتست ( کوشیار ، رضا ، آوا ، نوا و بهرام ) که قطعه ی از فیلم school of rock را میخوانند.


وکال کانتست امسال ، متفاوت از هر سال بود . مجازی بودن و ندیدن مخاطبان علاوه بر محدودیت ها ، فرصت های زیادی را به ارمغان آورد . دنیای مجازی باعث شد صندلی تماشاگران در سالن از همیشه ، پرتر و زیادتر باشد .
هر مسابقه روندی است پر تکاپو و رقابت و نتیجه آن ، ثمره ای است برای شرکت کنندگان . مسابقه ای که اساس آن وابسته به مخاطبان است ، مخاطبان را بیش از همیشه درون خود جای می دهد .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید. پس از اختتامیه نتیجه ی مسابقه را با شما در میان میگذاریم.

مشاهده ی فیلم بخش غیر رقابتی وکال کانتست


فردا ، ۵ فروردین ، نتایج در اختتامیه، اعلام خواهند شد . در صورت تمایل به شرکت در اختتامیه ، هر چه زودتر اقدام کنید . ظرفیت اسکای روم بسیار محدود می باشد .

این مسابقه ، رقابتی بود برای به چالش کشیدن هنرجویان و مانند مسابقه های دیگر خالی از نقص و کاستی نبود . از شما متشکریم که تا اینجا ما را دنبال و حمایت کردید .

مراسم اختامیه وکال کانتست اجرای هنرجویان
مراسم اختتامیه وکال کانتست

5 نظر

  1. wowwwww wonderfullll…..

  2. دوستان عزیزم همگی خسته نباشید. با سپاس فراوان از استاد صنم پاشا که همه را با مهر همراهی کردند.

  3. ترانه جانم بسیار لذت بردم از اجرای پر قدرت شما. شاد باشید.

  4. خسته نباشید به تیم وکال کانتست مخصوصا استاد پاشا که مثل همیشه با روحیه دادن به هنرجوها باعث شدن به مرحله جدیدی از کارمون پا بگذاریم جا داره از آقا رضا هم تشکر کنم بخاطر تمام زحماتشون به امید درخشش بیشتر در سال آینده

  5. امیرحسین سرابی

    خسته نباشید و خدا قوت میگم به استاد عزیز به خاطر صبر و حوصله و راهنمایی های درست و حرفه ای شون و همه هنرجویان محترم به خاطر هنرنمایی هاشون و همچنین آقا رضای عزیز به خاطر همه پشتیبانی ها و پیگیری هاشون

    سپاس فراوان و دم همگی گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×