کنسرت راک-کانتری ایران با اجرای گروه «تندر» برگزار شد

کنسرت گروه تندر
کنسرت گروه تندر

موسیقی ما – صوفیا نصراللهی:

کنسرت راک-کانتری  : سال ها بود که در ایران یک گروه از علاقمندان موسیقی از اجراهای زنده بی نصیب می‌ماندند. علاقمندان موسیقی سنتی و کلاسیک و پاپ بالاخره  می‌توانستند در کنسرت‌های موسیقی موردعلاقه‌شان شرکت کنند. این وسط سر دوستداران راک و کانتری بی کلاه مانده بود. سبکی که اتفاقا طرفداران بیشتری میان جوانان دارد. کافیست نگاهی به تعداد ایرانیانی بیاندازید که همین تابستان امسال برای کنسرت راجر واترز به استانبول سفر کردند.

با عوض شدن معاونت موسیقی خیلی‌ها دلگرم شدند که وضعیت موسیقی کشور بهتر از قبل خواهد شد و بیشتر به موسیقی بها می‌دهند. در واقعیت هم این اتفاق افتاد و هفته گذشته شاهد برگزاری کنسرت به سبک راک-کانتری به زبان انگلیسی در ایران بودیم.

پیش از این اگر قرار بود گیتار الکتریک و درامز در یک کنسرت باشند یا کنسرت موسیقی پاپ  یا گروه‌هایی  تلفیقی می بود .

کنسرت این دو شب گروه تندر ادای دین تمام و کمال به موسیقی راک و کانتری بود.

اردوان انزابی‌پور سال‌هاست که هم می‌خواهند و هم گیتار می‌زند. سال 1378 بود که گروه تندر را پایه‌ریزی کرد. خودش وکال و نوازنده گیتار گروه است. بیتا صادقی گیتار الکتریک می‌زند، امین دشتی نوازنده گیتار باس است، آیدین انزابی‌پور برادر اردوان درامز می‌زند و محمد برزیده از گیتار الکتریک گرفته تا هارمونیکا و ماندولین در حیطه نوازندگی‌اش است.

 

در آخرین اجراهای گروه تندر که در مرکز فرهنگی ایران و اتریش انجام شد صنم پاشا هم به عنوان همخوان گروه را همراهی می‌کرد.

پنج‌شنبه 3 بهمن ماه 92 همه بلیط‌های سالن ایوان شمس فروش رفته بود. شور و اشتیاق برای دیدن و شنیدن اولین کنسرت رسمی راک-کانتری در میان جمعیت حاضر در سالن می‌شد حس کرد.

بلیط‌های هر سه سانس اجرای گروه تندر خیلی زود و با استقبال بی‌نظیر دوستداران موسیقی به فروش رفته بود.  سانس چهارمی برای گروه گذاشته شد تا ساعت 21 پنج‌شنبه هم اجرای دیگری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×