داستان راک ایران گراماتون

صنم پاشاداستان راک ایران ، برنامه ای است که توسط مجله ی آنلاین گراماتون . محوریت آن ، محدودیت های موسیقی راک در ایران تهیه می شود .

مهمان این برنامه ی داستان راک ایران ، صنم پاشا و ریما حسن زاده هستند . شما می توانید سه شنبه ۶ آذر ماه ساعت ۱۹:۳۰ از طریق آدرس زیر مخاطب این برنامه باشید :

https://gramatune.com/live

همچنین بعد از آن می توانید از طریق سایت شنوتو ، پادکست ضبط شده را دانلود کنید .

گراماتون ، بعنوان یک مجله آنلاين موسیقی تخصصی در کشور هم اکنون در رتبه ای کمتر از ٧٠٠ ايستاده است و این نشان از جذابیت آن برای كاربران که عموما هنرمندان و هنردوستان سبک راک , متال و موسیقی تلفیقی در ایران هستند، می باشد .که طبعا اگر تعداد این کاربران افزایش یابد،گراماتون به رتبه پایین تری ( بهتری ) ارتقاء خواهد یافت .

در حال حاضر مجله آنلاین موسیقی گراماتون،بطور روزانه بیش از یکصدهزار نفر کابر را در بخش های مختلف خود از جمله وبسایت خبری , سایت فروشگاهی , بلیط فروشی , رادیو آنلاین و پخش زنده , میزبانی میکند که بطور میانگین بیش از 7 دقیقه از مطالب و خدمات گراماتون بهرهمند میشوند , که به لحاظ آماری برای معرفی محصولات مختلف و یا آثار هنرمندان دارای فرصت های تبلیغاتی موثر و ارزشمندی میباشد . امیداست مطالب فوق جهت روشن نمودن بخش موثری از دنیای مجازی که دانستن آن برای اهالی آن بسیار الزامی است مفید واقع شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×