فستیوال فیلم کن ۲۰۱۸

فستیوال فیلم کن ۲۰۱۸ – انیمیشن “فرق من و بچه قورباغه چیه ؟” به کارگردانی احسان نصری و آهنگسازی صنم پاشا در فستیوال فیلم کن پذیرفته شده . این انیمیشن در روز ۱۶ می در روز جشن انیمیشن  ۲۰۱۸ ساعت ۱۲ اکران می شود .

لینک خبر در filmfestivals.com

فرق من و بچه قورباغه
فرق من و بچه قورباغه

جشنواره کن  جشنواره‌ای سالانه است که در کن فرانسه برگزار می‌شود. این جشنواره یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلی برای پیش‌نمایش فیلم‌های جدید از تمامی ژانرها از جمله مستند به‌شمار می‌آید. جشنواره کن در سال ۱۹۴۶ تأسیس شد. این رویداد هر ساله معمولاً در ماه مه در کاخ‌های جشنواره و کنگره‌ها برگزار می‌شود.

  • بخش اصلی – رویداد اصلی جشنواره
    • بیست فیلم برای رقابت نخل طلا، دیدار و پیش‌بینی در گراند تئاتر لومیر.
    • جایزه برای کارهای نو و نگاهی نو – بیست فیلم از فرهنگ‌های دور و نزدیک، آثار اصلی و متفاوت در سالن دبوسی.
    • خارج از مسابقه – دیدار و پیش‌بینی در تئاتر لومیر که جایزه آن رقابتی نیست.
    • نمایش ویژه – انتخاب از طرف هیئت داوران فیلم با هویت مخصوص.
    • سینه فونداسیون – ۱۵ فیلم کوتاه از سراسر جهان که عموماً توسط دانشجویان مدرسه‌های فیلم ساخته شده، توسط جشنواره انتخاب می‌شوند. این بخش هیئت داوری جداگانه دارد و سه جایزه به فیلم‌های برگزیده در سالن بونوئل اعطا می‌شود.

هتل کارلتون کن – یکی از محل‌های برگزاری در طول جشنواره ۲۰۰۹

  • فیلم کوتاه – در این بخش جایزه نخل طلایی فیلم کوتاه با رقابت ۱۰ در سالن بونوئل اهدا می‌شود. هیئت داوری آن همان هیئت داوری سینه فونداسیون است. همچنین گاهی نیز به عنوان تشویق یک فیلم کوتاه دیگر هم توسط هیئت داوری انتخاب می‌شود.

حسان نصری گرافیست

نقاش و مدیر هنری نشر گردوی دانش است. او همچنین عضو انجمن هنرمندان موزه بروکلین نیویورک، عضو انجمن هنرمندان دانمارک yay art و مدیر گالری پلاس می باشد.
داور تصویرسازی و انیمیشن ششمین جشنواره بین المللی رسانه دیجیتال تهران . دبیر تئاتر و گرافیک دانشگاه علم و فرهنگ به مدت چهار سال از دیگر فعالیت های وی به شمار می رود. او در نمایشگاه انفرادی و گروهی چندین بینال داخلی و خارجی شرکت داشته است.
با گروه پژوهشی و تحقیقاتی گرافیک ایران، گرته به مدت کوتاه و با هنرمندان اروپا  و انجمن های هنر همکاری داشته است.

انتشار اثر در گروه مینی کمیک استریپ پاریس



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×