«لالا کن » به کارگردانی مصطفی قربان پور ، با آهنگسازی فرشاد فزونی

لالا کن فیلم موزیکال: صنم پاشا به همراه دخترانش آوا و نوا برای موسیقی فیلم موزیکال میخوانند. «لالا کن » به کارگردانی مصطفی قربان پور ، با آهنگسازی فرشاد فزونی آواز خواندند.

برای مشاهده ی آنونس فیلم لالا کن، اینجا کلیک کنید.

فیلم سینمایی «لالاکن» اثری اجتماعی، در ژانرکودک و نوجوان است.

درخلاصه داستان این فیلم آمده است: آرش پسرک رویاپردازی که در کوران اختلافات پدر و مادرش است. برای در امان ماندن از دنیای آدم بزرگ‌ها از رویاپردازی‌هایش برای خود پناهگاه می‌سازد.
همچنین درفیلم سینمایی «لالاکن» امین زندگانی، بهنوش بختیاری، پادینا رهنما و مریم سرمدی ایفای نقش می‌کنند. راستین عزیزپور و عسل قزن قرایی به عنوان بازیگران کودک و نوجوان نیز در این فیلم حضور دارند.


فرشاد فزونی:

 فعالیت خود را به طور رسمی از سال 84 با انتشار آلبوم «من و دوست غولم» باهمکاری رامین بهنا آغاز کرد. اما پیش از آن در زمینه موسیقی تئاتر هم فعال بود . در این مدت کارهای جسورانه‏ای از جمله موسیقی کارهای «پینوکیو»، «ماکوندو» و… را ساخت . در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر، موفق به دریافت جایزه بهترین موسیقی نمایش در بخش مسابقه بین‌المللی برای ساخت موسیقی نمایش «خنکای ختم خاطره» شد.


عوامل فیلم سینمایی «لالاکن» عبارتند از کارگردان و نویسنده:

مصطفی قربان‌پور، مدیر فیلمبرداری: حافظ احمدی، طراح صحنه: مصطفی قربان‌پور و حسین هاتفی‌کیا. مدیر جلوه‌های ویژه: عظیم محمدی، منشی صحنه: نسیم سید علیخانی، طراح گریم: سودابه خسروی،‌ مدیر صدابرداری: محمد امامی. دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امید شیرانگیز، مدیر صحنه: ابوالفضل افشار، مدیر تدارکات: مهران غفارزاده، عکاس: سمیرا بختیاری. جانشین تولید: حمید سلطانیان، مدیر تولید: عباس فاتح، مشاوره پروژه: یعقوب غفاری، مجری طرح: نصرت نوری،‌ تهیه‌کننده: حسن کلامی.

عظیم محمدی مدیر جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی مصطفا قربان‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این فیلم گفت: چندی پیش کار در این اثر را به پایان رساندم .

وی افزود: این فیلم کودک فضای خوبی دارد . فکر می کنم می تواند با کودکان ارتباط برقرار کند. در «لالاکن» یک فضای استودیویی داشتیم که در آن خواب یک کودک را طراحی کردیم به این صورت که او خواب برف و فضای مه آلود و بارانی را می بیند و ما این فضاها را در فیلم گنجاندیم.

محمدی بیان کرد: ما برخی کارهای فانتزی را در این فیلم انجام دادیم تا برای کودکان قابل توجه باشد. از همین رو به دنبال این بودیم که فیلم بتواند روی بچه ها تاثیر بگذارد. با توجه به حساسیت آثار کودک، این گونه سینمایی باید ضمن تاثیرگذاری روی کودکان بتواند در ذهن آنها نیز باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×